معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی تاکید کرد

پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی استان از حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی در جهت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی برحمایت و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی استان از حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی در جهت خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی از مناطق محروم تاکید کرد.

جواد رحمتی در جلسه کارگروه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان، با اشاره به ماموریت های بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی، گفت: باید از توان بسیج سازندگی به لحاظ حذف تشریفات زاید اداری، اطمینان از صحت کار و نگاه دلسوزانه استفاده کرد.

وی با بیان مسئولیت های اجتماعی برخی دستگاه ها از قبیل 15 درصد حقوق دولتی معادن که صرف بازسازی زیرساخت های مناطق می شود، افزود: با توجه به سوابق خوب بسیج سازندگی باید پروژه های اجرایی از بابت مسئولیت های اجتماعی ر ا به این گروه سپرد.

رحمتی افزود: در معافیت 20 درصدی حقوق دولتی معادن که می تواند در زیرساخت ها و دیگر پروژه های عمرانی استان هزینه شود باید از کمک و همراهی بسیج سازندگی استفاده کرده و  اجرای دیگر پروژه های دستگاه های اجرایی را از طریق برون سپاری به بسیج تسهیل کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی با بیان وضعیت نامطلوب تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: متاسفانه بانک ها نیز در ارائه تسهیلات به وظایف خود عمل نمی کنند و فقط بانک مسکن به تعهدات خود دراین راستا عمل کرده است.

سرهنگ گل محمدزاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در این جلسه بر لزوم همکاری و پشتیبانی دستگاههای اجرایی استان از پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی از جمله طرح بسیج آبرسانی و مسکن ملی تاکید کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا گزارشی از پیشرفت پروژه های محرومیت زدایی ارائه نمود. سرهنگ ملک لو ضمن بیان موانع و مشکلات موجود در روند اجرای پروژه ها خواستار تسریع در رفع این موانع شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی هم با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در استان، گفت: در هفته بسیج باید فضای امید را درجامعه احیا کرده و خدمات  بسیج سازندگی را اطلاع رسانی کنیم.

محمد اسکندری افزود: بسیج سازندگی در حوزه بهداشت و درمان، عمران، منابع طبیعی، مسکن و ... با تمام توان وارد میدان شده است که ما هم وظیفه داریم زمینه خدمت رسانی این نهاد انقلابی را تسهیل کنیم.

وی گفت: 2000 پنل خورشیدی با هدف کمک به معیشت خانواده های محروم و کمک به حوزه پدافند غیرعامل برای کمک به تامین برق در روستاهای کشور احداث می شود.

در این جلسه در خصوص رزمایش جهادگران فاطمی 2 که در هفته بسیج سال جاری برگزار خواهد شد بحث و تبادل نظر گردید .

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.