به مناسبت روز جهانی مسجد برگزار شد‌‌:

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در مساجد شهرستان بناب

به مناسبت روز جهانی مسجد و به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بناب ۱۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ششصد میلیون تومان در مساجد شهری و روستایی شهرستان بناب توزیع شد.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب در تشریح رزمایش کمک مومنانه به مناسبت روز جهانی مسجد و با اشاره به اینکه مسجد یک سنگر خدمت است، گفت: این بسته های معیشتی با همکاری و مشارکت هیئت امنا و هیئت های عزاداری مساجد و بسیج سازندگی سپاه بناب تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب یکی از کارکردهای مساجد در محله های اسلامی را محور بودن آنها عنوان کرد و گفت: حل مشکلات محله ، محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان همگی جزو این کارکرد مساجدمی باشد.

 

وی افزود: اگر امروزه مساجد به این کارکردها پایبند باشند منجر به رونق نمازهای جماعت و تقویت موضوعات مختلف در حیطه عبادی، سیاسی، خدمت رسانی و ... خواهد شد.

 

 سرهنگ پاسدار حیدری در خاتمه از تمامی گروه های جهادی، خیریه ها، حوزه های مقاومت، خیرین، شورا و دهیاری روستا ها که در این کار نیک و خداپسندانه برای گرامیداشت روز مسجد مشارکت و همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.