در راستای ایجاد اشتغال صورت گرفت

امضاء تفاهم نامه میان سپاه عاشورا و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا ، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه انعقاد تفاهم نامه گفت: این تعامل ها برای پر کردن خلاها نیست بلکه هدف از آن،جهش و تحول می باشد.

وی افزود: بسیج عینیت بخش مردم سالاری است، بسیج با الهام و نه با الزام رفتار می کند و نمود آتش به اختیار است. تشکر می کنم از مسئولینی که به فرزندان ملت (بسیجیان) اعتماد کرده و این تفاهم نامه را قبول کردند.

زهرایی با اشاره به اینکه تنها چیزی که مسئولین کمیته امداد را خوشحال نمی کند،افزایش مدد جویان است،گفت: اجرای این تفاهم از افزایش مددجویان کمیته امداد جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶۰ هزار رده بسیج در دل مردم قرار گرفته اند تا به توانمند سازی و آموزش مددجویان بپردازند، اظهار داشت بر اساس برنامه پیش رو، ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان منابع تسهیلاتی از طریق بسیج هماهنگی شده و صرف توانمندسازی نیازمندان می شود که ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات در آذربایجان‌شرقی اعطا و منجر به ایجاد ۲۲۰۰ فرصت شغلی می شود.

محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان نیز طی سخنانی گفت: همکاری کمیته امداد و سپاه در سال های اخیر برکات زیادی داشته است.

وی افزود: این همکاری در سه سال اخیر منجر به ساخت و بازسازی ۲۰۰۰ منزل مددجویی شده است.

در ادامه سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا در تشریح این تفاهم نامه گفت: با شناسایی فعالان کسب و کار را و بکار گیری آنها، به مددجویان مستعد، اشتغال پایدار خواهیم داد و با توسعه زنجیره ای، ۲۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.